Кравчук Жанна Володимирівна - здібний і творчий педагог, проявляє високий
рівень професіоналізму та ініціативи. Її
педагогічні вміння, ерудиція не залишаються непоміченими і вчителями, і
учнями. Однин з головних її педагогічних
принципів звучить так: яким би не був
урок до нього потрібно готуватися; не має уроків, що повторюються, оскільки
приходять нові діти, нові покоління.
Навчально – виховна діяльність учителя хімії Жанни Володимирівни
визначається глибоким розумінням новітніх
підходів до навчання, дає методичну інтерпретацію новим педагогічним
концепціям, здійснює самостійну пошукову діяльність з осучаснення навчально -
виховного процесу з хімії.
Нею впроваджуються елементи інноваційних
технологій, у даний час
реалізує
науково - методичну проблемну тему : «Забезпечення практичного спрямування уроків хімії через поєднання різних видів навчальної
діяльності та використання інтерактивних
технологій».
Її педагогічна діяльність визначається високим
умінням забезпечення
практичної
спрямованості навчального процесу з хімії, створення реальних можливостей
застосування учнями знань умінь і навичок у нестандартних ситуаціях. На її
уроках панує атмосфера відкритості, співробітництва та активної участі учнів у
процесі навчання. Учителька переконана, що цінність уроку – його результат,
ступінь засвоєння матеріалу. Якими зовні ефективними прийомами не користувався
б педагог, але, якщо учні не засвоїли тему, урок ефективним назвати не можна.
Нею стимулюється бажання учнів працювати разом, брати на себе відповідальність,
розвивати вміння навчати інших. Вона співпереживає з ними і завжди по новому. Разом з ними радіє
відкриттям, шукає шляхи подолання труднощів. Захоплюючі та емоційно насичені
уроки актуалізують пізнавальний інтерес учнів.
Учителька має мрію: зробити так, щоб учневі
було цікаво у
будь - який
час на будь - якому уроці. А тоді відкриється шлях до успіху !